Bryllupslokaler

50 - 200 Siddende Gæster

500 Stående gæster

Bryllup

Konfirmation

Konference

Lækre bryllupslokaler på Sjælland

Leder du efter de perfekte og mest romantiske bryllupslokaler, hvor du både har mulighed for at afholde reception, og naturligvis bryllupsmiddag- og festen.
Hos Theilgaarden er vi enormt stolte at af kunne tilbyde og facilitere en komplet bryllupsløsning uden at skulle gå på den mindste kompromis. Med lidt over 12 års eventerfaring tilbyder vi både hel- eller delvis eventhåndtering. Nogle brudepar lægger vægt på at skræddersy og planlægge hele brylluppet selv, hvorimod andre brudepar har brug for løbende rådgivning & sparring. Uanset om man er det ene eller andet type brudepar, så er vi klar til at hjælpe jer med netop jeres drømmebryllup.

Lad os hjælpe med at skabe de helt perfekte rammer

Theilgaarden tilbyder de bedste udendørs lounge områder med varmelamper, med og uden overdækning i vores lounge møbler. Terrasserne er til fri afbenyttelse hele dagen / natten da vi ikke begrænsninger for hverken lukketider eller udendørs omgivelserne.
Samtidig er vi også enormt stolt af at have vores helt eget og professionelle team inden for bar, tjener, middag og vores kompetence og erfarne DJ’s, som vi selv har inhouse.
Ydermere har vi også fornøjelse af nogle super professionelle og erfarne samarbejdspartnere inden for alt fra pynt og dekorationer til anledningskort, bordkort og takkekort, og alt det romantiske helt ned til den mindste og fineste detalje. Vi har også et fordelagtigt samarbejde med leverandører af isterninger, knust is og tøris, så I ikke kommer til at mangle noget til brylluppet. Ved en eventuel kommende fremvisning af bryllupslokalerne vil vi connecte jer direkte med vore samarbejdspartnere.
Theilgaarden har to smukke bryllupslokaler, der har alt I har brug for til at gøre jeres bryllup til en uforglemmelig dag.

Book vores største og smukkeste bryllupslokale: Smedjen

Vores største og smukke bryllupslokale, Smedjen, er det rette valg, hvis I ønsker et storslået bryllup, hvor der skal væres plads til mange gæster. Lokalet kan rumme op til 200 siddende gæster. Der er derfor massere plads til alle dem, I holder af. I Smedjen har I de perfekte rammer for at skabe en minderig aften. I Smedjen er der også en bar, hvor I kan booke en bartender hos os, der kan lave de mest fortryllende drinks i alle afskygninger.
Alt teknik, lige fra professionelt lyd/lys systemer, projektor, lærred og AV-teknik tilbyder vi det i alle vores selskabslokaler.

Book vores næststørste bryllupslokale: Montagen

Vores næststørste og mindst lige så smukke bryllupslokale, Montagen, er det rette valg, hvis I bliver op til 160 siddende gæster. Det er derfor et lokale med god plads til alle jeres gæster.
I montagen medfølger der en flytbar scene, som kan bruges til diverse festlige indslag i løbet af aftenen. Derudover er lokalet også udstyret med et professionelt lydanlæg, hvor I selv kan vælge den playliste, der skal køre hele aftenen.
Når I er færdige med en bryllupsmiddagen, er der god plads til et dansegulv, hvor I kan få jer en svingom eller fem. Efter pulsen er kommet op, er det altid rart at kunne få en iskold drink i bryllupslokalets bar. Baren vil indeholde, præcis det I ønsker, og det er også muligt at booke en af vores dygtige bartendere, der kan mixe lækre drinks til bryllupsfesten.

Drinksene kan nydes i bryllupslokalets lækre loungeområde både inde og udendørs. Montagen har altså de perfekte rammer til en magisk bryllupsfest i aldrig vil glemme.

Book den fulde bryllupspakke hos Theilgaarden

Sammen med vores bryllupslokaler kan du booke vores fulde bryllupspakke. Vi vil stå for at lave og servere en lækker bryllupsmiddag efter jeres eget valg. Middagen sammensætter I sammen med vores dygtige kok, så den passer til jeres ønsker. Hertil inkludere det også en lækker vinmenu, som bliver valgt i fællesskab ud for husets mange forskellige vinforslag. Theilgaarden har også fornøjelse af et rigtig dygtigt tjenerteam og nogle dygtige overtjenere, der i fællesskab sørger at I får en fantastisk middagsoplevelse.
Vores bryllupslokaler er udstyret med en lækker og eksklusiv bar, hvor vi tilbyder flere forskellige løsninger til fri bar i long drinks & cocktails og som også vil fremgå i vores brochure, som man kan få tilsendt.
Skal bryllupsfesten huskes for den fede stemning og lækre musik, så kan I også opgradere til en større lydpakke. Det er nemlig muligt at tilkøbe en DJ, der spiller op til dans, når I forlader bordene. Uanset hvad jeres ønsker er, så laver vi en skræddersyet plan til jeres bryllupsfest. Hos Theilgaarden gør vi altid vores ypperste for at gøre jeres aften særlig, som I kan mindes i mange år frem.

Hvad koster det at holde bryllup på Theilgaarden?

Prisen på dit drømmebryllup afhænger af, hvilke ønsker I har til jeres store dag. Vi sætter en ære i at kunne få jeres drømme til at ske og er altid åbne for en god dialog.
Theilgaarden er et fantastisk sted og i vores optik konkurrerer til med toppen af ‘Danmarks flotteste bryllups- og selskabslokaler’.
Udfyld kontaktformularen eller ring til os på +45 71 71 10 30 og få en uforpligtende snak om, hvilket bryllupslokale vi vil anbefale til jeres bryllup på Theilgaarden.

Hvilket type lokale skal jeg bruge?

Uanset om du skal bruge et lokale til selskaber, fester, bryllup eller konfirmation, så kan vi facilitere det hele rette og perfekte omgivelser for netop dit/jeres arrangement.

Vi glæder os til at høre fra dig, så vi sammen kan finde den bedste løsning til dit/jeres behov.

Vores Lokaler

Den gamle smedje er Theilgaardens største selvskabslokale, med plads til 50 – 200 siddende gæster. Lokalet er indrettet med en permanent bar, en flytbar scene og et lounge-område både indendørs og udendørs med borde, stole og beplantning.

Montagen er Theilgaardens næststørste festlokale. I Montagen er der plads 35-160 siddende gæster, og lokalet er indrettet med en permanent bar, en flytbar scene og et lounge- område både indendørs og udendørs.

Stalden er det mindste af de store selskabslokaler hos Theilgaardens. I Stalden er der plads til op til 50 siddende gæster, og passer derfor perfekt til mindre selskaber, erhvervsarrangementer og fester.